COMUNICAT La UEP celebra l’aprovació de la Vegueria del Penedès al Parlament de Catalunya

La representació penedesenca que va assistir al ple del Parlament amb el president Puigddemont i el vicepresident Junqueras.

El president de la Unió Empresarial del Penedès, Santi Carda, vol expressar i compartir mitjançant aquest comunicat la satisfacció de l’organització per l’aprovació de la Vegueria del Penedès per part d’una àmplia majoria del Parlament de Catalunya.

La UEP sempre ha fet costat a la Plataforma per la Vegueria Pròpia i ha estat part activa en tot el procés que ha durat més de deu anys. Especialment a la plataforma i a totes aquelles persones, col·lectius i partits polítics que han fet possible aquest somni, moltes gràcies i moltes felicitats.

Per a la UEP, la futura Vegueria del Penedès serà un instrument clau per al desenvolupament socioeconòmic de les comarques que aglutina (Alt i Baix Penedès, Garraf i una part de l’Anoia) que ha de permetre apropar l’administració al territori i fer-la més eficaç i eficient.

Amb la creació de la nova Vegueria del Penedès per part de la màxima institució política del nostre país s’obre un nou camí ple d’oportunitats per reforçar la cohesió social, econòmica i territorial de les nostres comarques. Fidel al territori que la va veure néixer i créixer, la UEP reitera ara més que mai el seu compromís amb el Penedès i insta totes les administracions, organitzacions empresarials i entitats a continuar treballant plegats per fer de la Vegueria del Penedès un instrument útil al servei dels ciutadans i les empreses.

Santi Carda

President de la UEP